Regulamin sklepu internetowego Podium Kabiny Prysznicowe
Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży oraz zasady i realizację zamówień przez prowadzącego działalność gospodarczą. Podium Glas Paweł Bobula z siedzibą w Leśniów Wielki 66-016 Czerwieńsk, oraz w przypadku sprzedaży na terytorium Niemiec Podium Paweł Bobula z siedzibą Berlin Grossberlinerdamm 73D za pośrednictwem sklepu internetowego www.podium-kabinyprysznicowe.pl.
Strona Internetowa Sklepu – określa strony internetowe za pośrednictwem, których
Sprzedawca prowadzi Internetowy sklep, funkcjonujący w domenie www.podium-kabinyprysznicowe.pl
Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży, która została zawartą między sprzedawcą a klientem na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie.
Rejestracja - określa czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w regulaminie, konieczna dla korzystania przez klienta z funkcji dostępnych w sklepie internetowym
Login – oznacza wygenerowane przez klienta konfigurację znaków w postaci liter, cyfr lub innych, które są wymagane wraz z hasłem w celu złożenia konta klienta w sklepie internetowym. Login jest podanym właściwym adresem poczty elektronicznej klienta.
Hasło - oznacza konfigurację znaków w postaci liter, cyfr oraz innych wybranych przez klienta przy rejestracji w sklepie internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do utworzonego konta klienta w sklepie internetowym.
Konto Klienta - Oznacza panel utworzony indywidualnie przez sprzedawcę na rzecz klienta po dokonaniu przez niego rejestracji w sklepie internetowym oraz zawarciu umowy na świadczenie usługi.
Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego możliwe jest świadczenie usług drogą elektroniczną, a także możliwość zawarcia z nim umowy sprzedaży zgodnie z regulaminem oraz przepisami prawa.
Sprzedawca - oznacza Pawła Bobulę prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą firmy PODIUM GLAS Paweł Bobula Leśniów Wielki 45/ 4 66-016 Czerwieńsk o numerze NIP: 9730575634 Regon W przypadku sprzedaży na terenie Niemiec: Podium Inh. Paweł Bobula Berlin12-487 Berlin, Gross Berliner Damm 73 Ustd.DE 268743819 wpisanych do Centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej na terenie Polski oraz Niemiec
Dostawca - oznacza firmę transportową lub kurierską za pośrednictwem której sprzedawca realizuje dostawy towarów
Towar - oznacza produkt udostępniony do sprzedaży w sklepie internetowym przez sprzedawcę.
Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Dostawa towaru – dostarczenie zakupionego przez klienta towaru określonego w zamówieniu za pośrednictwem firm kurierskich i transportowych lub środkiem transportu sprzedawcy. określonego w zamówieniu
Nośnik trwały – Narzędzie które umożliwia przechowywanie informacji oraz komunikatów z możliwością dostępu do informacji do celów jakim te informacje służą. Przechowywanie informacji na nośniku trwałympozwoli na odtworzenie ich w pierwotnej postaci.
NEWSLETTER– Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
§ Informacje ogólne
Przedmiotowy Regulamin określa zasady świadczenia usług polegających na możliwości korzystania przez
Użytkowników z serwisu podium-kabinyprysznicowe.pl, ponadto określa sposób i warunki zawierania w
ramach serwisu podium-kabinyprysznicowe.pl umów sprzedaży, wskazując jakie czynności techniczne prowadzą
do jej zawarcia. Regulamin stworzony został na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami) oraz w oparciu o Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (zwane dalej „Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych” lub „RODO”), a także
obowiązujące w zakresie ochrony danych osobowych przepisy polskiego prawa.
Usługa korzystania z serwisu podium-kabinyprysznicowe.pl polega na zapewnieniu dostępu do internetowego sklepu zorganizowanego w domenie podium-kabinyprysznicowe.pl w ramach którego, klienci otrzymują możliwość zawierania ze Sprzedawcą (na warunkach określonych w niniejszym regulaminie) umów sprzedaży towarów lub świadczenia innych usług związanych z ich sprzedażą. W stosunku do Klientów występujących w ramach serwisu podium-kabinyprysznicowe w charakterze Kupujących, ww. usługa polega na nieodpłatnym oddaniu do używania na czas nieoznaczony, środków technicznych potrzebnych do przyjęcia oferty i zawarcia umowy sprzedaży. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji minimum Internet Explorer 11 l, Chrome , FireFox , lub Opera z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
Administratorem danych osobowych jest podium-kabinyprysznicowe z siedzibą w Leśniów Wielki 45/4 66-016
Czerwieńsk, będąca płatnikiem podatku VAT o numerze NIP: 9730575634
Sprzedaż w ramach sklepu może odbywać się wyłącznie on-line poprzez strony internetowe podium-
kabinyprysznicowe, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, 24h w ciągu doby przez 7 dni w
tygodniu.
Każde zamówienie, które ma być realizowane przez podium-kabinyprysznicowe.pl z wybraną lub indywidualnie
uzgodnioną opcją transportu realizowaną przez firmy kurierskie i transportowe jest równoznaczne z
jednorazowym pełnomocnictwem dla podium-kabinyprysznicowe.pl do zlecenia usługi tranportowej/dostawy
towaru w imieniu klienta składającego zamówienie.
W podium-kabinyprysznicowe.pl możliwa jest płatność przelewem (numer konta bankowego jest
generowany indywidualne w koszyku)
8.Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do
nazwy sprzedawcy, domeny internetowej sprzedawcy, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorów rysunków
technicznych, formularzy, znaków towarowych publikowanych na stronie internetowej sklepu z wyjątkiem
logotypów, grafiki, oraz zdjęć publikowanych w witrynie internetowej sklepu w celach oferty i prezentowania
towarów, do których prawa autorskie należą do podmiotów trzecich, należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich
zgodnie z regulaminem oraz, po wyrażeniu pisemnej zgody sprzedawcy Sprzedający informuje, o możliwości
rejestracji rozmów telefonicznych dotyczących składanych zamówień i indywidualnych ustaleń.
§ Rejestracja
1.W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony
przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz
rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji
znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala
indywidualne Hasło.
4. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich
danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego
pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje
o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub
przewidywanych odbiorcach tych danych.
5. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się
z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
6. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach
marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy
o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda może być
w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia
Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres Sprzedawcy za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
§ Zamówienia i Realizacja zamówień
1. Zamówienia w sklepie drogą elektroniczną można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę 2.Zamówienia od Kupujących są przyjmowane przez sklep za pomocą dostępnego elektronicznego formularza
zamówienia.
3. Kupujący przed potwierdzeniem ma możliwość dokonywania modyfikacji lub korekty swojego zamówienia oraz
danych, które przekazał Sprzedającemu w formularzu zamówienia.
4. Złożenie zamówienia za pośrednictwem elektronicznego formularza zamówienia stanowi ofertę zakupu w
rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego i składa się z następujących czynności : wybranie towarów z oferty
towarów prezentowanych w sklepie wraz z wyborem ilości towarów, zalogowania do konta Klienta lub podania
prawidłowych danych w przypadku dokonywania zamówienia bez rejestracji (jako gość) ,dodawania towarów do
koszyka, wyboru sposobu zapłaty i dostawy, potwierdzenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
5. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo przekaże
parametry towaru zamawianego na indywidualny wymiar oraz dane kontaktowe w tym dokładny adresu, na który
towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail.
6.Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną ,na wskazany przez siebie adres e-
mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z
załącznikami,faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzami. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego
również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem ministra
finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich
przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
7.W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie
danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W
wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich
usunięcia.
8. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie
zamówienia. W przypadku zamówienia Na Indywidualny Wymiar potwierdzenia będą kierowane po weryfikacji
parametrów towaru przesłanych przez klienta takich jak: wymiar, wariant montażu,kolor i wariant szkła i
akcesoria.
9. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany
w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w
przypadku innych dostępnych płatności. W przypadku towaru zamówionego Na Indywidualny Wymiar realizacja
rozpocznie się po otrzymaniu od Klienta wszystkich niezbędnych informacji do rozpoczęcia wykonania
zamówienia na wymiar określone w karcie zamówienia/pomiaru dołączonej do zamówienia. Jeżeli Klient zwleka
z przekazaniem informacji niezbędnych do wykonania zamówienia czas jego realizacji może ulec przedłużeniu.
§ Zamówienie Na Indywidualny Wymiar
Większość oferowanych przez podium-kabinyprysznicowe artykułów to produkty wykonane ściśle według preferencji klienta, zarówno pod względem wymiarów jak i opcji wariantów montażu. Zamówienie którego przedmiotem świadczenia jest rzecz nie prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta (np. zakupu towaru o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu) lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Klienta takich jak: indywidualny wymiar, kolor, kształt,model.
§ Reklamacje i Gwarancja
1. Reklamacje związane z usługami podium-kabinyprysznicowe.pl powinny być zgłaszane
przez Klienta lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail
2.Klienta lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail 2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać: opis problemu, dane osoby bądź firmy zgłaszającej
reklamację (imię i nazwisko bądź nazwa, adres, numer telefonu, adres elektroniczny).
3. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia, drogą
4.elektroniczną lub w formie pisemnej. 4. W sprawie zwrotu towaru prosimy o skorzystanie z formularza zwrotów znajdującego się w zakładce ,,Do pobrania,, gdzie widnieje informacja jak prawidłowo dokonać zwrotu
5.W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o jej terminie będzie przekazana dokumentach zamówienia
§ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie
przez Klienta.
2. Klient może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy zamieszczonego na stronie internetowej sklepu
3. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy w formie
pisemnej poprzez wysłanie oświadczenia pod adres korespondencyjny- e-mail lub za pośrednictwem Poczty
Polskiej
4. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach-
termin biegnie od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
5. Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1 wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem w sposób
określony w ust. 3.
6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
7. Strony mają obowiązek zwrotu wzajemnych świadczeń niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni.
a. dla Sprzedawcy termin ten rozpoczyna bieg od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy
b. dla Klient termin ten rozpoczyna bieg od dnia, w którym odstąpił od umowy
8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
9. Zakupiony Towar prosimy odesłać lub dostarczyć na adres podany każdorazowo w formularzu zwrotu
10. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
11. Sprzedawca zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia.
12. Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku umowy w której przedmiotem świadczenia jest towar
nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb Na Indywidualne Zamówienie wymiaru, kształtu, rodzaju szkła i akcesoria
§ DOSTAWA
1.Dostawa towarów dostępnych w sklepie internetowym ,,od ręki ,, dostarczane są po dokonaniu zakupu
na podstawie określonych dla danego produktu kosztów dostawy oraz terminu dostawy mieszczącego się w 2-do 4 dni roboczych i nie dłuższego niż 14 dni roboczych.. W przypadku zmiany kosztów, terminu, lub opużnienia w dostawie z przyczyn nie zależnych od sprzedającego Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
2. Dostawa zamówionych towarów odbywa się poprzez transport specjalistyczny zorganizowany przez Sprzedawcę . Koszty dostawy uzależnione są od wymiarów produktu ilości oraz miejsca dostawy.
3.Podstawowe koszty oraz miejsca i terminy dostaw Towarów Na Indywidualny Wymiar widnieją w zakładce
Informacja o dostawie.
4.Szczegółowe koszty oraz termin dostawy zostaną wskazane w momencie składania Zamówienia lub po
wcześniejszym zapytaniu o wycenę indywidualną.
5.Termin realizacji dostawy Towarów na Indywidualny Wymiar wynosi od 15 do 45 dni roboczych licząc od dnia
wysłania przez Klienta Potwierdzenia Specyfikacji Technicznej. Przedział czasowy zależy od wybranego modelu
wybranego artykułu, miejsca dostawy, konieczności wykonania specjalnych wycięć ,otworów i obróbki szkła i
luster.
6.Każdorazowo sklep podium-kabinyprysznicowe.pl dokona wszelkich starań aby klient był poinformowany j o
dacie i godzinie dostawy. W przypadku niektórych wysyłek możliwe będzie podanie jedynie dnia dostawy lub
odbioru z magazynu . W przypadku nieobecności klienta pod adresem dostawy w umówionym terminie, oraz brak
możliwości dostarczenia towaru z winy klienta, sklep może obciążyć klienta kosztem transportu powrotnego oraz
dodatkowo kolejnej dostawy, jeżeli takowa będzie konieczna.
7 Obowiązek wniesienia przesyłki do budynku leży po stronie klienta . W przypadku braku możliwości wjazdu
pojazdu dostawcy ( np. roboty drogowe, brak możliwości lub zakaz wjazdu dla samochodów ciężarowych i
dostawczych) towar zostanie dostarczony do dogodnego miejsca w pobliżu adresu dostawy.
8. Klient ma obowiązek sprawdzenia dostarczonego towaru pod względem ewentualnych uszkodzeń a w
przypadku jego wykrycia odmówić przyjęcia towaru niezwłocznie poinformować o tym fakcie sprzedawcę.
Po odbiorze towaru bez sprawdzenia reklamacje zakresie ewentualnych uszkodzeń nie będą uwzględniane.
9.W przypadku gdy system nie jest w stanie wyliczyć kosztów transportu klient otrzyma informację od sprzedawcy
iż w koszyku znajduje się produkt w ilości lub gabarycie na podstawie których system nie jest w stanie wyliczyć
kosztów transportu. W takim przypadku należy skontaktować się z biurem pod numerem telefonu 668-295-235 lub e-mail
§ MONTAŻ
1. Sprzedawca oferuje montaż zakupionych produktów na terenie Polski oraz Niemiec cena ustalana jest i
ndywidualnie z Klientem przed przystąpieniem do realizacją zamówienia. 2. Klient zobowiązuje się do odpowiedniego przygotowania miejsca przewidzianego pod montaż zgodnie z
zaleceniami Sprzedawcy, w przypadku braku wymaganych przygotowań Sprzedawca ma prawo odmówić usługi
montażu i przełożyć go na inny termin, dogodny dla Klienta i Sprzedawcy. Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności za szkody i opóźnienia montażu powstałe poprzez brak przygotowania miejsca
przewidzianego do montażu, niestawienie się Klienta w umówionym terminie i miejscu montażu, przekazanie
błędnego adresu montażu przez Klienta. 3. W przypadku montażu zamówionego produktu w miejscu, które Klient zwymiarował samodzielnie
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozbieżności wynikające z błędnego
pomiaru miejsca przeznaczonego pod montaż. 4. Szczegółowe informacje oraz warunki realizacji montażu zostaną przedstawione przed przyjęciem
zlecenia